Wij zorgen voor een fijne woning

Onderhoud met minimale overlast

In opdracht van uw woningcorporatie zijn wij of gaan wij bij u aan het werk. Wij willen ervoor zorgen dat u straks nog prettiger woont in uw woning en minimale overlast heeft van de werkzaamheden. U leest op deze pagina hoe we dit doen.

Onze werkwijze

Wat kunt u van ons verwachten?

Als we werkzaamheden gaan uitvoeren kunnen wij niet voorkomen dat u enige overlast ervaart. Natuurlijk doen wij er alles aan om deze periode zo prettig mogelijk te laten verlopen. We informeren u wanneer we welke werkzaamheden uitvoeren, zo bent u altijd op de hoogte. Ook zorgen we ervoor dat we iedere dag ons gereedschap en materialen opruimen. Als we klaar zijn met onze werkzaamheden leggen we u, als dit nodig is, uit welke veranderingen in uw woning zijn aangebracht en hoe u nieuwe installaties moet gebruiken.  

 

 

Willems zorgt voor duidelijkheid

Binnenkort gaan we in uw woning aan de slag, of we zijn al bezig in uw woning. Dan wilt u natuurlijk weten wat er gaat gebeuren, wanneer we iets komen doen en hoe lang het duurt. Als we bij u bezig zijn en u heeft een vraag, dan kunt u onze medewerkers gewoon aanspreken. Vaak kunnen zij uw vraag meteen beantwoorden. Heeft u een vraag die onze collega’s niet kunnen beantwoorden? Op deze pagina leest u hoe u contact met ons opneemt.

BEWONERSBRIEF

U ontvangt van ons een brief voordat wij starten met onze werkzaamheden. Hierin staat uitgelegd wat er precies gaat gebeuren zodat u bent voorbereid op ons bezoek. In de brief staan belangrijke gegevens zoals datums en telefoonnummers. Zo weet u bij wie u terecht kunt voor uw vragen of opmerkingen. Ook laten wij u weten wat u van ons kunt verwachten maar ook wat wij van u verwachten. Met elkaar zorgen we ervoor dat de werkzaamheden zo soepel mogelijk verlopen!

AFSPRAKENKAART

Voor sommige werkzaamheden is het nodig dat u thuis bent. Bijvoorbeeld als we uw voordeur moeten schilderen en deze open moet blijven staan om te drogen, of voor het plaatsen van installaties. Onze collega’s bellen bij u aan voor het maken van een afspraak. Bent u niet thuis? Dan krijgt u van ons een afsprakenkaart in de brievenbus. Op deze kaart staat hoe u contact met ons opneemt. We maken dan een afspraak met u om de werkzaamheden uit te voeren.

LET OP!
Ontving u een afsprakenkaart in de brievenbus? 
Belt u ons dan even om een afspraak te maken.

Afspraak inplannen

U heeft een afsprakenkaart ontvangen en geprobeert te bellen maar u kreeg geen contact. Laat uw gegevens achter, zodat wij contact met u op kunnen opnemen.

AFSPRAAK INPLANNEN

Vraag stellen

Als u een vraag heeft kunt u gebruik maken van ons contactformulier. Vul uw gegevens in en stel uw vraag, dan zullen wij hem zo snel mogelijk beantwoorden.

VRAAG STELLEN

Klacht melden

Als u een klacht heeft kunt u gebruik maken van ons contactformulier. Vul uw gegevens in en vermeld uw klacht, dan kunnen wij deze in behandeling nemen. We lossen uw klacht graag op.

KLACHT MELDEN

GROOT (BOUWKUNDIG) ONDERHOUD

Als wij groot onderhoud bij u in de woning en/of aan uw wooncomplex gaan uitvoeren bent u hierover ruim van tevoren geïnformeerd door uw woningcorporatie. Samen met uw woningcorporatie brengen wij u op de hoogte over de plannen. Dit gebeurt bijvoorbeeld door een bewonersavond of een huisbezoek door onze bewonersconsulent.

U ontvangt van ons een bewonersboekje. Hierin leggen we uit welke werkzaamheden we gaan uitvoeren en wat de planning is. Door het lezen van dit boekje bent u goed voorbereid en weet u wat u kan verwachten.

Voordat we starten met onze werkzaamheden zorgen we voor looproutes in uw gebouw. Gaan we in uw woning werkzaamheden uitvoeren? Dan zorgen we ervoor dat u met afdekmateriaal uw meubels kan beschermen tegen stof. Kortom, dan ziet u ons veel meer en u heeft meer contact met onze collega’s.

"Ik vind het belangrijk dat bewoners precies weten wat ze van ons mogen verwachten. Bewoners kunnen altijd bij ons terecht als we aan het werk zijn. We nemen de tijd om vragen zo goed mogelijk te beantwoorden."
Rachel Schaap | Bewonersconsulent

GEDRAGSCODE

Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van ons werk en aan het gedrag van onze collega's. We werken met een gedragscode waaraan onze collega's zich moeten houden. Zo weet u precies wat u van hen mag verwachten. En onze collega’s doen het blijkbaar goed, want we halen bij onderzoeken naar klanttevredenheid iedere keer weer een hoge score. Daar zijn we best trots op! Hieronder ziet u wat onze gedragscode inhoudt.

Op deze wijze overtreffen wij altijd de verwachtingen van onze klanten!

alt
Wij kunnen ons altijd identificeren met ons identiteitsbewijs of de bedrijfspas van Willems VGO.
alt
Wij dragen altijd schone werkkleding van Willems VGO.
alt
Wij vertegenwoordigen een bedrijf van goede naam en faam en zien er daarom altijd representatief uit.
alt
Wij gebruiken geen grove taal en vloeken niet.
alt
Wij stellen ons altijd aan de klant voor en vertellen welke werkzaamheden er worden uitgevoerd.
alt
Wij gedragen ons altijd als gast.
alt
Wij roken alleen daar waar toegestaan.
alt
Wij maken geen gebruik van een radio.
alt
Wij gebruiken onze eigen sanitaire voorzieningen en niet het toilet van de klant of bewoner.
alt
Wij melden veroorzaakte schade altijd aan de bewoner en onze projectleider.
alt
Wij bellen tijdens het werk niet privé, behalve in noodgevallen.
alt
Wij laten de werkplek elke dag opgeruimd achter.
alt
Wij laten nooit gereedschap of materiaal onbeheerd achter.
alt
Wij houden onze schaftkeet en opslagcontainer zelf schoon.
alt
Wij gooien geen etensresten bij het chemisch afval.
alt
Wij zijn zuinig op onze gereedschappen, materialen en bedrijfsauto's.
Wij melden bij de klant als het werk gereed is en informeren of alles naar wens is verlopen.
Wij lossen eventuele tekortkomingen altijd op.
Ons doel is altijd: tevreden bewoners én tevreden opdrachtgevers. En dat meten we.
Wij dragen waar nodig een helm, veiligheidsbril, werkschoenen, handschoenen, oorkappen en een mondkap.