In opdracht van uw woningcorporatie zijn of gaan wij bij u aan het werk. Wij willen ervoor zorgen dat u straks nog prettiger woont in uw woning en minimale overlast ervaart van onze werkzaamheden. U leest op deze pagina hoe we dit doen.
Binnenkort gaan we in uw woning aan de slag, of we zijn al bezig in uw woning. Natuurlijk wilt u weten wat er gaat gebeuren, wanneer we iets komen doen en hoe lang de werkzaamheden duren. Zijn wij bij u aan het werk en u heeft een vraag? Vraag het onze medewerkers, zij staan u graag te woord. Vaak kunnen zij uw vraag meteen beantwoorden. Heeft u een vraag die onze collega’s niet kunnen beantwoorden? Op deze pagina leest u hoe u contact met ons opneemt.
Als we werkzaamheden gaan uitvoeren doen wij er alles aan om deze periode voor u zo prettig mogelijk te laten verlopen. Helaas kunnen wij niet voorkomen dat u enige overlast ervaart. We informeren u wanneer we welke werkzaamheden uitvoeren, zo bent u altijd op de hoogte. Ook zorgen we ervoor dat we iedere dag ons gereedschap en materialen opruimen. Als we klaar zijn met onze werkzaamheden leggen we u, als dit nodig is, uit welke veranderingen in uw woning zijn aangebracht en hoe u nieuwe installaties moet gebruiken.
U ontvangt van ons een brief voordat wij starten met onze werkzaamheden. Hierin leggen wij u precies uit wat we gaan doen zo bent u goed voorbereid op ons bezoek. In de brief staan belangrijke gegevens zoals datums en telefoonnummers van contactpersonen. Zo weet u bij wie u terecht kunt voor uw vragen of opmerkingen. Ook laten wij u weten wat u van ons kunt verwachten maar ook wat wij van u verwachten. Met elkaar zorgen we ervoor dat de werkzaamheden zo soepel mogelijk verlopen!
Voor sommige werkzaamheden is het nodig dat u thuis bent. Bijvoorbeeld als we uw voordeur moeten schilderen en deze open moet blijven staan om te drogen, of voor het plaatsen van installaties. Onze collega’s bellen bij u aan voor het maken van een afspraak. Bent u niet thuis? Dan krijgt u een afsprakenkaart in uw brievenbus. Op deze kaart staat hoe u contact met ons opneemt. We maken dan een afspraak met u om de werkzaamheden uit te voeren.
LET OP!
Ontving u een afsprakenkaart in de brievenbus?
Belt u ons even voor het maken van een afspraak.
U heeft een afsprakenkaart ontvangen en geprobeert te bellen maar u kreeg geen contact. Laat uw gegevens achter, zodat wij contact met u op kunnen opnemen.
Als u een vraag heeft kunt u gebruik maken van ons contactformulier. Vul uw gegevens in en stel uw vraag, dan zullen wij hem zo snel mogelijk beantwoorden.
Als u een klacht heeft kunt
u gebruik maken van ons
contactformulier. Vul uw gegevens
in en vermeld uw klacht, dan
kunnen wij deze in behandeling
nemen. We lossen uw klacht
graag op.
Als wij groot onderhoud bij u in de woning en/of aan uw wooncomplex gaan uitvoeren bent u hierover geïnformeerd door uw woningcorporatie. Samen met uw woningcorporatie brengen wij u op de hoogte over de plannen. Dit gebeurt bijvoorbeeld door een bewonersavond of een huisbezoek door onze bewonersconsulent.
U ontvangt van ons een bewonersboekje. Hierin leggen we uit welke werkzaamheden we gaan uitvoeren en wat de planning is. Door het lezen van dit boekje bent u goed voorbereid en weet u wat u kan verwachten.
Voordat we starten met onze werkzaamheden zorgen we voor looproutes in uw gebouw. Gaan we in uw woning werkzaamheden uitvoeren? Dan zorgen we ervoor dat u met afdekmateriaal uw meubels kan beschermen tegen stof. Kortom, dan ziet u ons veel meer en u heeft meer contact met onze collega’s.
Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van ons werk en aan het gedrag van onze collega's. We werken met een gedragscode waaraan onze collega's zich moeten houden. Zo weet u precies wat u van hen mag verwachten. En onze collega’s doen het blijkbaar goed, want we halen bij onderzoeken naar klanttevredenheid iedere keer weer een hoge score. Daar zijn we best trots op! Hieronder ziet u wat onze gedragscode inhoudt.