Wij zijn of wij gaan bij u aan het werk, in opdracht van uw verhuurder of corporatie. Wij willen ervoor zorgen dat u minimale overlast heeft van de werkzaamheden en dat u straks nog prettiger woont in uw woning. U leest op deze pagina hoe we dat doen.
We realiseren ons dat, als we bij u aan de slag gaan, u hiervan overlast ondervindt. We doen er alles aan om dit zoveel mogelijk te beperken. We werken zo netjes mogelijk en zorgen dat ons gereedschap en onze materialen elke werkdag zijn opgeruimd. We zorgen ervoor dat u altijd goed geïnformeerd bent. Als we klaar zijn, leggen we indien nodig uit welke veranderingen er aan en in uw woning zijn aangebracht en hoe u installaties moet gebruiken.
Binnenkort gaan we in uw woning aan de slag, of we zijn al bezig in uw woning. Dan wilt u natuurlijk weten wat er gaat gebeuren, wanneer we iets komen doen en hoe lang het duurt. Als we bij u bezig zijn en u heeft een vraag, dan kunt u onze medewerkers gewoon aanspreken. Vaak kunnen zij u antwoord geven. Heeft u toch een vraag die onze collega’s niet kunnen beantwoorden? Op deze pagina leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.
Een week voor aanvang van de werkzaamheden krijgt u van ons een brief. Daarin staat wat er precies gaat gebeuren en bent u voorbereid op ons bezoek. Ook staan in de brief belangrijke gegevens zoals datums en telefoonnummers. Zo weet u wie u kunt bellen als u vragen of opmerkingen heeft. In de brief staat ook wat u van ons wel en niet mag verwachten en wat wij van u verwachten. Met elkaar zorgen we ervoor dat de werkzaamheden zo soepel mogelijk verlopen!
Voor sommige werkzaamheden is het belangrijk dat u thuis bent. Bijvoorbeeld als we de voordeur moeten schilderen en deze open moet blijven staan om te drogen, of we moeten installaties plaatsen. Onze collega’s die bij u aan het werk zijn, bellen bij u aan en maken dan ter plekke een afspraak met u. Bent u niet thuis? Dan krijgt u van ons een afsprakenkaart in de brievenbus. Op deze kaart staat hoe u contact opneemt met de voorman van Willems. We maken dan een afspraak met u om de werkzaamheden uit te voeren.
LET OP!
Heeft u een afsprakenkaart van ons in de brievenbus gekregen?
Dan moet u zelf even bellen om een afspraak te maken.
U heeft een afsprakenkaart ontvangen en geprobeert te bellen maar u kreeg geen contact. Laat uw gegevens achter, zodat wij contact met u op kunnen opnemen.
Als u een vraag heeft kunt u gebruik maken van ons contactformulier. Vul uw gegevens in en stel uw vraag, dan zullen wij hem zo snel mogelijk beantwoorden.
Als u een klacht heeft kunt
u gebruik maken van ons
contactformulier. Vul uw gegevens
in en vermeld uw klacht, dan
kunnen wij deze in behandeling
nemen. We lossen uw klacht
graag op.
Als we bij u in uw woning of in uw wooncomplex veel ingrijpender werk moeten doen, dan krijgt u dat lang van tevoren te weten. Samen met uw corporatie informeren wij u dan uitgebreid over de plannen. Daarbij kunt u denken aan een of meerdere voorlichtingsavonden of een huisbezoek van onze woonconsulent.
Bij grote onderhoudsprojecten ontvangt u een bewonersbrochure. Hierin staat duidelijk aangegeven welke volgorde we aanhouden voor de werkzaamheden en wat de planning is. Zo zorgen we er voor dat u precies weet waar u aan toe bent tijdens het groot onderhoud.
Als we bij u aan de slag gaan dan zorgen we voor looproutes in uw gebouw en dat er afdekmateriaal komt om bijvoorbeeld uw meubels te beschermen tegen stof. Kortom, dan ziet u ons veel meer en u heeft meer contact met onze collega’s.
Bij Willems stellen we hoge eisen aan de kwaliteit van ons werk en aan het gedrag van onze medewerkers. We werken met een gedragscode. Willems medewerkers moeten zich daar aan houden. Zo weet u precies wat u van hen mag verwachten. En onze collega’s doen het blijkbaar goed, want we halen bij onderzoeken naar klanttevredenheid elke keer weer een hoge score. Daar zijn we best trots op! Hieronder ziet u wat de gedragscode inhoudt.